انجمن علمی علوم سیاسی

(هم‌اندیشی و هم‌افزایی طلاب علوم سیاسی اسلامی)

تاریخ دویست سال خیانت انگلیس به ایران

گوشه‌ای از خیانت‌های انگلیس به مردم و کشور ایران در طول دویست سال اخیر

  • درود بر شما
    لطف کنید خیانت‌های قشر خودتون(روحانیون) رو هم در اینفوگرافی قرار بدید (روحانی باشرف ک دغدغه‌ی ایران داشتند هم داشتیم وداریم)
    خمینی در اولین پیامش بعد از انقلاب (بیست و سوم بهمن) اندیشه و ذات خودش رو نشون داد(.... همه اینها ک بدست آوردیم غنیمت اسلام است)

    پاسخ:
    علیکم السلام

    1- ضمن تشکر از پیشنهاد شما، اگر فرصتی پیش بیاد حتماً خیانت‌ها، مفاسد و جنایت‌های روحانی‌نماهای نفوذی(واداده و واپسگرا) را نیز اینفوگرافی کرده و منتشر می‌کنیم.

    2- روایت خیانت‌ها و جنایات انگلیس در حق مردم و کشور ایران به این معنی نیست که ما در میان قشر روحانیون، افراد نفوذیِ خائن، منافق و فاسد نداریم، منتها تفاوت اینجا است که دولت انگلیس و حکومت بریتانیا ریشه و ذاتش فاسد و خائن است اما قشر روحانیت ریشه و ذاتش سالم است لکن برخی افراد فاسد و خائن که هیچ نسبتی با اصول و ارزش‌های روحانیت اصیل و انقلابی ندارند و به اسلام پایبند نیستند در این قشر شریف رخنه کرده‌اند و اتفاقاً نفوذهای فاسد و خائن رخنه کرده در میان روحانیون به شدت مورد حمایت انگلیس هستند و خود اینها نیز علاقمند به انگلستان هستند.

    3- برای اینکه بهتر متوجه شوید که روحانیت انقلابی(نه روحانیون وادادۀ غربگرا یا متحجر و واپسگرا) با رهبری امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری چه خدماتی به ایران و ایرانی داشته‌اند حتماً کتاب سعود چهل ساله را بخوانید.

    4- در خصوص بند دوم و فرمایش امام خمینی(ره) اگر نکته و یا شبهه‌ای دارید ابتدا متن دقیق و یا آدرس و منبع آن را ارسال کنید، بعد برداشت خود را توضیح داده و نقد خود را به کلام امام خمینی(ره) در همینجا بیان کنید... بنده نیز اگر نکته یا پاسخی داشتم همینجا به عرض می‌رسانم.

    با تشکر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی