انجمن علمی علوم سیاسی

(هم‌اندیشی و هم‌افزایی طلاب علوم سیاسی اسلامی)

اطلاعیه / مشارکت در راه‌اندازی کتابخانۀ تخصصی و جامع علوم سیاسی

با توجه به اینکه اوّلین قدم در فعالیت حرفه‌ای سیاسی، مطالعۀ سیاسی است؛ ما نیز در انجمن علمی علوم سیاسی بر آن شدیم تا کتابخانه‌ای تخصصی و جامع در حوزه علوم سیاسی با رویکرد اسلامی و انقلابی را راه اندازی کرده و سامان بدهیم، لذا همت خود را بر این مهم معطوف ساخته‌ایم تا از طرق مختلف به جمع آوری کتب علوم سیاسی بپردازیم.

الحمدلله کتابخانه تخصصی و جامع علوم سیاسی قدم اول را برداشته و با موفقیت راه‌اندازی شده است لذا از شما عزیزان نیز خواهشمندیم که اگر کتب مربوط به حوزه‌های مختلف علوم سیاسی دارید ولو یک جلد کوچک و کهنه یا اینکه هزار جلد بزرگ و تازه... آنها را در قالب هدیه، وقف، نذر، هبه به ما انتقال دهید و ما را در این مسیر یاری بفرمایید.

حوزه‌های مختلف علوم سیاسی

اندیشه سیاسی / عرفان سیاسی / فلسفه سیاسی / کلام سیاسی / فقه سیاسی / اخلاق سیاسی / تاریخ سیاسی / مدیریت سیاسی / اقتصاد سیاسی / جامعه شناسی سیاسی / مسائل ایران / مطالعات منطقه‌ای / روابط بین‌الملل و غیره

روش انتقال کتاب به ما

جهت انتقال کتب علوم سیاسی خود به ما در هر قالبی(هدیه، وقف، نذر، هبه) که تمایل دارید؛ با شماره 09100101165 تماس گرفته یا در پیام رسان ایتا به آیدی Hkaveh@ پیام بدهید.

خبر / تجمیع حدود 1500 جلد کتاب تخصصی علوم سیاسی

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی